E D U L O G

Chat o’quv markazi bilan o’quvchilar, ota-onalar o’rtasida muloqot qilish vositasi hisoblanadi. Unda barcha foydalanuvchilar chegaralanmagan holda bir-birlari bilan muloqotga kirishishlari mumkin. Masalan, talaba o’quvchilar biror masala bo’yicha suhbatlashishlari mumkin.

CRMdasi chatning afzalligi shundan iboratki, ko’pgina o’quvchilar Telegram, Whatsapp, Imo singari messenjerlarga ega emas. Xavfsizlik nuqtai nazaridan voyaga yetmaganlarning bu messenjerlardan foydalanishi tavsiya etilmaydi ham. Chunki internetdan har xil manaviyatimizga yot go’yalar girdobiga tushib qolishlari mumkin.

CRM dagi chat muloqot qilishda xavfsizdir. Chunki unda xar bir foydalanuvchi faqat o’quv markazida ta’lim oluvchilardan, o’qituvchilardan tashkil topgan bo’lib, kimligi aniq foydalanuvchilardir.

Chat bilan ishlar

Chatda gaplashish uchun chat belgisini bosing.

Bundan so’ng chat oynasi ochiladi.

Чат

Endi kerakli foydalanuvchini kontaktga qo’shish kerak. Buning uchun “+” tugmachasini bosing.

“Kontakt qo’shish” modal oynasi ochiladi.

Foydalanuvchi ismini kiriting. Hamda “+ Qo’shish” tugmachasini bosing. Bundan so’ng, tanlangan foydalanuvchi kontaktlar ro’yhatiga qo’shiladi.

Endi kerakli kontaktni tanlab, unga matnli xabar yuborishingiz mumkin.

Hozircha chat yordamida faqat matnli xabarlar yuboriladi, keyinchalik foydalanuvchilar video, audio, rasm va fayllar yuborishlari ustida ish olib borilmoqda.

 

 

O'xshash maqolalar