E D U L O G

Ommaviy oferta (shartnoma)

(18.11.2019 yildagi tahrir)

 

O’z Nizomi asosida faoliyat kor’satayotgan va keyingi o’rinlarda “BAJARUVCHI” deb yuritiladigan “NETSON” xususiy korxonasi rahbari Mamataliyev Shuhrat Fayzullayevich  keying o’rinlarda “Buyurtmachi” deb yuritiladigan barcha jismoniy va yuridik shaxslarga quyidagi Ofertada ko’rsatilgan shartlar asosida Edulog onlayn-servisi hizmatidan foydalanish uchun shartnoma tuzishga taklif etadi.

Ushbu taklif – O’zbekiston Respublikasi Fuqarolik Kodeksining 369-moddasiga (keyingi o’rinlarda – O’zbekiston Respublikasining Fuqarolik kodeksi) muvofiq tuzilgan ommaviy oferta (bundan buyon matnda «Oferta») deb yuritiladi.

  1. UMUMIY QOIDALAR

1.1. CRM – Bajaruvchi tomonidan taqdim etilayotgan va Buyurtmachining o’quv markazida biznes jarayonlarini avtomatlashtirish uchun bir qator funktsiyalarni o’z ichiga olgan Edulog CRM dasturiy ta’minoti. CRMga bo’lgan mutlaq huquqlar Bajaruvchiga tegishli.

1.2. CRM Bajaruvchining apparat va dasturiy tizimida joylashgan va undan Internet orqali foydalanish mumkin.

1.3. Buyurtmachi Bajaruvchining Internetdagi https://edulog.uz domeni hisobiga kiruvchi  noyob domenni oladi.

1.4. Akkaunt – Buyurtmachining CRM-da qayta ishlagan barcha ma’lumotlarini saqlaydigan Bajaruvchining veb-resursida joylashgan CRM-dagi shaxsiy kabineti. Akkaunt shaxsiy kabinetiga faqat avtorizatsiya ma’lumotlari bo’lgan foydalanuvchilar kirishlari mumkin.

1.5. Avtorizatsiya ma’lumotlari – foydalanuvchilar CRM-ga kirishda foydalanadigan login va parol.

1.6. Foydalanuvchi – avtorizatsiya ma’lumotlarini olgan va mijozning hisobiga kirish huquqiga ega bo’lgan mijozning vakili.

1.7. Talaba – buyurtmachining potentsial mijozi.

  1. Oferta aksepti

2.1. O’zbekiston Respublikasi Fuqarolik Kodeksining 370-moddasiga binoan, ushbu Oferta shartlarini so’zsiz qabul qilish Buyurtmachining Bajaruvchi tomonidan taqdim etilgan hisobni to’lashi hisoblanadi.

2.2. Ofertaning mavzusi mijozga ma’lum vaqt davomida o’quv markazining biznes-jarayonlarini avtomatlashtirish uchun CRM-ga kirish huquqini berishdir. CRM barcha mijozlar uchun standart xususiyatlarga ega bo’lgan holda “qanday bo’lsa holda” mijozga etkaziladi. Xaridor CRM-ning barcha xususiyatlariga, ularning foydaliligi yoki foydasizligidan qat’iy nazar, rozi bo’ladi.

2.3. Xaridor biron bir dastur, shu jumladan CRM ham xatodan holi emasligidan xabardor.

2.4. CRM imkoniyatlarini o’rganish uchun Bajaruvchi Buyurtmachiga CRMning demo variantidan foydalanishga imkon beradi.

2.5. Bajaruvchi har yili Buyurtmachiga amaldagi tariflarga muvofiq CRM funktsional imkoniyatlaridan foydalanish uchun xizmat haqini taqdim etadi.

2.6. Bajaruvchi Buyurtmachiga hisobot davri (yil) uchun har yili yakunlanganligi to’g’risida bajarilgan ishlar to’g’risidagi aktni hisobot oyidan keyingi oyning 25-kunidan kechiktirmay, elektron pochta va qog’oz ko’rinishida yuboradi.

2.7. Agar akt qabul qilingan kundan e’tiboran 5 (besh) kun ichida Buyurtmachidan asosli yozma e’tirozlar olinmasa, xizmat buyurtmachi tomonidan to’liq qabul qilingan hisoblanadi.

  1. Tomonlarning huquqlari va majburiyatlari

3.1. Bajaruvchining huquq va majburiyatlari:

3.1.1. Bajaruvchi mijozga xizmat ko’rsatish muddati davomida CRM funktsiyalariga kirish huquqini taqdim qilishi shart.

3.1.2. Bajaruvchi CRM ta’minoti bilan bog’liq bo’lgan uskunasining uzluksiz ishlashini ta’minlashi shart, bundan tashqari, rejali ta’mirlash, favqulodda elektr uzilishlari, shuningdek, Buyurtmachi uskunasi yoki dasturiy ta’minoti ishlamay qolishi holatlari bundan mustasno.

3.1.3. Bajaruvchi “Netson” XK tomonidan qabul qilingan Maxfiylik siyosati doirasida Buyurtmachining ma’lumotlari xavfsizligini ta’minlashi shart.

3.1.4. Bajaruvchi CRMning funktsiyalari, arxitekturasi va dizayniga o’z xohishiga ko’ra Buyurtmachini xabardor qilmasdan o’zgartirish kiritish huquqiga ega.

3.1.5. Bajaruvchi Oferta shartlarini, tariflarni va to’lov tartibini bir tomonlama tartibda Buyurtmachiga elektron pochta orqali yoki hisobni boshqarish paneli orqali xabardor qilgan holda o’zgartirish huquqiga ega.

3.1.6. Bajaruvchi Buyurtmachiga Oferta doirasida qo’shimcha xizmatlarni taqdim etish huquqiga ega. Qo’shimcha xizmatlar uchun schyot-fakturalar xizmat ko’rsatilgandan so’ng yoki Tomonlar kelishgan har qanday tarzda amalga oshiriladi.

3.1.7. Agar Bajaruvchi elektron pochtalarni (spam) CRM orqali ommaviy tarqatilishi munosabati bilan uchinchi shaxslardan shikoyat yoki da’volarni qabul qilsa, Bajaruvchi ko’rsatilgan da’volarni Buyurtmachiga qayta yo’naltirishga, shuningdek o’z Hisobidagi pochta orqali xabar yuborish funktsiyalarini blokirovka qilishga haqlidir.

3.2. Buyurtmachining huquq va majburiyatlari:

3.2.1. Buyurtmachi Bajaruvchi tomonidan taqdim etilgan xizmat haqini o’z vaqtida to’lashi shart;

3.2.2. Hisobga ruxsatsiz kirishning oldini olish uchun Buyurtmachi o’z avtorizatsiya ma’lumotlari maxfiyligini ta’minlashi shart.

3.2.3. Buyurtmachi CRM-dan ushbu Oferta shartlariga qat’iy amal qilishi shart.

3.2.4. Buyurtmachi Bajaruvchidan individual topshirig’iga binoan CRM funktsionalligini o’zgartirishni talab qilishga haqli emas, u yangi CRM funksiyalarini ishlab chiqish uchun Bajaruvchiga muddat belgilash huquqiga ega emas, u yangi funktsional imkoniyatlarni ishlab chiqish uchun Bajaruvchining ishini nazorat qilish huquqiga ega emas va bajarilgan ishlar to’g’risida hisobot talab qilmaydi.

3.2.5. Buyurtmachi CRM funktsiyasidan foydalanganda uchinchi shaxslarning huquqlariga rioya qilishi shart, xususan, Buyurtmachi talabalarning shaxsiy ma’lumotlari bilan ishlashga roziligi, shuningdek CRM-dan elektron pochta xabarlarini olishi shart.

3.2.6. Buyurtmachi tomonidan saqlanadigan va CRMda foydalaniladigan shaxsiy ma’lumotlarni himoya qilish uchun Buyurtmachi Netson xususiy korxonasining maxfiylik siyosatiga rioya qilishi shart.

  1. Maxfiylik

4.1. Bajaruvchi Buyurtmachiga oid ma’lumotlarni faqat O’zbekiston Respublikasi qonunlarida belgilangan asoslar va tartibda oshkor qilishga haqlidir. Bajaruvchi Buyurtmachining ma’lumotlaridan faqat CRM texnik qo’llab-quvvatlashi uchun foydalana oladi.

4.2. Bajaruvchi o’zining reklama materiallarida Buyurtmachi bilan hamkorlikda ishlashini  ma’lum qilishi mumkin.

  1. Tomonlarning javobgarligi

5.1. Ushbu Oferta shartlari noto’g’ri bajarilganligi uchun O’zbekiston Respublikasi qonunlariga muvofiq tomonlar javobgar bo’ladi.

5.2. Bajaruvchi quyidagi holatlar uchun Buyurtmachi oldida javobgar hisoblanmaydi:

5.2.1. Ma’lumotlarning yo’qolib qolishi, boshqalarga ma’lum bo’lishi va so’nggi Avtorizatsiya ma’lumotlarini ololmaslik oqibatida Buyurtmachiga zarar yetganligi. Akkauntga kirishda qo’llaniladigan avtorizatsiya ma’lumotlariga ega har qanday shaxs Buyurtmachining xodimi yoki mijozi sifatida ko’riladi.

5.2.2. Buyurtmachining CRMdan foydalayotgan yoki foydalanmayotgan davrida ko’rgan har qanday kamomad uchun Bajaruvchi javobgar emas.

5.2.3. Kechikishlar, ishdagi uzilishlar va Bajaruvchining o’z resurslaridan to’liq foydalana olmaslik, bevosita yoki bilvosita uchinchi tomonlarning harakati yoki harakatsizligi oqibatida Bajaruvchining axborot kanallarining ishlamasligi natijasida.

5.2.4. CRM bilan birgalikda ishlatiladigan boshqa uchunchi tomon servislarning ishlash sifatiga.

5.3. Bajaruvchi quyidagi hollarda CRM ta’minotini darhol to’xtatib qo’yishga haqlidir:

5.3.1. agar Bajaruvchining fikriga ko’ra, CRM-dan foydalanish Bajaruvchiga zarar etkazishi va / yoki Bajaruvchining va uchinchi tomonning dasturiy ta’minoti va dasturiy ta’minotida nosozliklar keltirib chiqarishi mumkin bo’lsa;

5.3.2. agar Bajaruvchining fikriga ko’ra, CRM-ning uchinchi tomonga zarar etkazishi, xususan, ommaviy elektron pochta xabarlari (spam) uchun CRM-dan foydalansa;

5.3.3. agar Bajaruvchi davlat vakolatli organidan tegishli so’rov yoki ko’rsatmani olgan bo’lsa.

5.3.4. agar mijoz CRM-ni boshqa hostingga o’zkazishga harakat qilsa, shuningdek ushbu Ofertada aniq ko’rsatilmagan boshqa o’zgartirishlar, dekompilyatsiya, o’zgartirishlar.

5.4. Bajaruvchi Buyurtmachining veb-sayti, mobil ilovalari va internet loyihalarining mazmuni uchun javobgar emas.

5.5. Bajaruvchi Bajaruvchi tomonidan taqdim etilgan xizmatlardan foydalangan holda Buyurtmachining xatti-harakatlari natijasida uchinchi shaxslarning, shu jumladan o’quvchilarning huquqlari buzilganligi uchun javobgar bo’lmaydi.

5.6. Bajaruvchi Buyurtmachining CRM-ga kirish uchun ishlatiladigan shaxsiy kompyuteri, plansheti va mobil telefonining ishlar samaradorligiga javobgar emas.

5.7. Bajaruvchi CRM-dan foydalangan holda Buyurtmachi tomonidan saqlanadigan, nashr etiladigan yoki tarqatiladigan ma’lumotlarning tarkibini nazorat qilmaydi va bunday ma’lumotlarning aniqligi, sifati va mazmuni uchun javobgar bo’lmaydi.

5.8. Ushbu Ofertaning 5.3-bandida ko’rsatilgan sabablarga ko’ra CRM-dan foydalana olmaslik, Buyurtmachining CRM-dan foydalanish huquqining buzilishi deb hisoblanmaydi va Bajaruvchi tomonidan ushbu Oferta bo’yicha o’z majburiyatlarini buzilishi deb hisoblanmaydi.

5.9. Bajaruvchining javobgarligi, hech qanday holatda, Buyurtmachining tarif rejasiga muvofiq CRM dan foydalanish uchun  (1) yillik to’lov narxi miqdoridan oshmaydi.

  1. JAVOBLAR

6.1. Tomonlar, agar fors-major holatlari sababli kechikishlar yoki bajarilmaslik bo’lsa, Oferta bo’yicha majburiyatlarning bajarilishi yoki bajarilmasligi uchun javobgar bo’lmaydi.

6.2. Taraflar biron bir zarar, shu jumladan yo’qotishlar, shuningdek uchinchi shaxslarning fors-major holatlari natijasida yuzaga kelishi mumkin bo’lgan da’volari yoki da’volari bilan bog’liq xarajatlar uchun javobgar bo’lmaydi.

  1. Amal qilish muddati va bekor qilinish tartibi

7.1. Ommaviy shartnoma to’lov haqining  Netson XK  hisob raqamiga tushgan paytdan boshlab tuzilgan hisoblanadi va Oferta sub’ekti tomonidan taqdim etilgan xizmatdan to’langan foydalanish muddati davomida amal qiladi.

7.2. Tomonlarning har biri bu haqda boshqa yozma xabar yuborish orqali ushbu Ofertani bir tomonlama tartibda bekor qilishga haqlidir. Agar Tomonlar bir-birlariga nisbatan da’vo qilishmasa, Oferta ushbu bildirishnomani olgan kundan boshlab 30 (o’ttiz) kundan keyin to’xtatilgan hisoblanadi.

7.3. Ushbu Ofertani biron bir sababga ko’ra bekor qilish, Buyurtmachini ushbu Ofertada va / yoki uning qo’shimcha bitimlarida nazarda tutilgan barcha pul majburiyatlarini bajarish majburiyatidan ozod qilmaydi.

7.4. Oferta tugagandan so’ng, Bajaruvchi, agar Tomonlar boshqacha shartlashmagan bo’lsa, Buyurtmachining barcha ma’lumotlarini butunlay yo’q qilishga haqlidir.

  1. Muammolarni hal qilish tartibi

8.1. Ofertaga tegishli Buyurtmachi va Bajaruvchi o’rtasida biron bir nizo yoki kelishmovchilik yuzaga kelsa yoki biron bir Tomon Oferta bo’yicha majburiyatlarni bajarmasa yoki bajarsa, Tomonlar ularni vakolatli vakillari o’rtasidagi muzokaralar orqali hal qilish uchun barcha imkoniyatlarni ishga soladilar.

8.2. Agar kelib chiqadigan nizo shikoyat tartibida hal etilmasa, u O’zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligida belgilangan tartibda sudlanuvchining turgan joyidagi sudda ko’rib chiqilishi kerak.

  1. Boshqa shartlar

9.1. Tomonlar boshqa Tomonni oldindan xabardor qilgan taqdirda Oferta bo’yicha o’z huquq va majburiyatlarini boshqa shaxsga topshirishga haqlidirlar.

9.2. Tomonlar elektron pochta va messenjerlar orqali xizmatlarga arizalarni qabul qilish va texnik yordam ko’rsatishning asosiy usuli sifatida foydalanishga kelishib olishdi.

9.3. Ushbu Oferta shartnomaning qog’oz nusxalarini yuborishni talab qilmaydi.

 

  1. REKVIZITLAR

“Netson” xususiy korxonasi

Manzil: Chirchiq shahri, A. Navoiy prospekti, 244 uy

H/R: 20208000805045876001

AKIB ipoteka banki Chirchiq filiali, Chirchiq

MFI: 00478 STIR: 306286763

OKED: 62010

Tel: +998 99 012 68 00